Translate

ПЕЧАНИ (велико село на Пеку, метропола)

ПЕЧАНИ (велико село на Пеку, метропола)
..."увозни материјал", попут обсидијана и жадеита/нефрита, такође су присутни у збирци. Значи, Печани су се кретали и путовали, исто тако дочекивали друге народе из удаљених крајева.. У збирци се налазе и многи други интересантни и необични материјали и предмети. - У Добри, XII 2018. Драган Милановић, независни истраживач (археолог). (Из листа "Браничевац" , стр, 17, бр. 12, 2018)

уторак, 4. фебруар 2020.

СНОВИ КОЈЕ НЕ БИХ УМЕО ДА ПРЕПРИЧАМ / Белатукадруз



Природни резерват Gäslosä






                  Редови посвећени мојим синовима и мом брату


Сањао сам снове, после дужег времена несањања,
у којима су ми долазиле слике
Лакомице, и салаша крај кога сам одрастао,
али кога нисам видео, поводањ га однео
пре неколико година. Заправо, био сам
на ливади налик на ону у Лакомици
и гледао сам у врхове високог дрвећа
на чијим су гранама неке беле птичурине,
једва успевале да се одрже. Дрвећа високог
налик на букве крај којих смо застали
у повратку из Варберга (са мора, Северног),
Прекјуче предвече. Доле је хучала и пенила
река усред природног резервата, у којем има
и један млин, Hövgärds kvarn, у реци има и риба Lax.
Видели смо два крста: зелен, и црн знамење…
Њих нисам сањао. Таквих симбола нема у
тзв. „мирним сновима“. Смирује ли се мој живот
у сновима, или они имају сасвим друго значење?

Уторак, 4. фебруар 2020.
(У околини Gäslosä)

Крстови на слици, десно на обали зелен, у води реке црн



Нема коментара:

Постави коментар