Translate

ПЕЧАНИ (велико село на Пеку, метропола)

ПЕЧАНИ (велико село на Пеку, метропола)
..."увозни материјал", попут обсидијана и жадеита/нефрита, такође су присутни у збирци. Значи, Печани су се кретали и путовали, исто тако дочекивали друге народе из удаљених крајева.. У збирци се налазе и многи други интересантни и необични материјали и предмети. - У Добри, XII 2018. Драган Милановић, независни истраживач (археолог). (Из листа "Браничевац" , стр, 17, бр. 12, 2018)

уторак, 25. јун 2019.

Овај камен, или нека врста вештачког камена, можда још из Неолита

Овај камен, или нека врста вештачког камена, можда још из Неолита, неко је нашао; покојна мајка Наталија? Поред Пека? На нашем имању у Лакомици, или негде другде? - Ко би се тога сетио после пола века?! Неко је тај камен донео, у нашу кућу, у собу у којој сам се ја издвојио као студент - собу у којој сам рођен. Била је прича о томе, тада када је донет, и о томе ко га је нашао, и где; али ја је нисам забележио. Камен са урезаним концентричним круговима ме привлачио и вукао сам га са собом... Временом је, када сам га фотографисао, постао Знак препознавања Заветина...


... Овде је тај камен "привезан" уз један алуминијумски подупирач....
   Колико је стар?
    Чему је служио?
    Ко га је направио?
     Човек Неолита у Доњем Звижду?
      


... 
    


На полеђини као да је одломљен један део... Има ли још неког, ко је у Пеку, или Доњем Звижду, нашао нешто слично? Нека нам се јави...

Нема коментара:

Постави коментар